THE WIND IN YOUR HAIR AND GRASS UNDER YOUR FEET

Jag fick ett ryck att prova lite sommarkläder och nu springer jag runt här hemma i min vita långklänning, barfota och känner mig typ lite som någon alv eller annat skogsväsen samtidigt som jag lyssnar på Kings! Jag är inte hög, jag har bara fantasi och barnasinnet kvar! :D heheh Sånt här kul kan jag hitta på en hemmakväll! Jag hade först tänkt åka till Täby och chilla med Tess som är barnvakt där, men sen blev mina föräldrar lite snea och jag kände mig sjukt trött och otagg på att åka den tjugoelva timmar långa resan dit själv så jag stannade hemma istället. Det funkar, jag har ju klänningar och, att inte förglömma, glass här!!! Och MUSIK! (tänkte länka en låt men det blev för svårt, för jag ville länka i princip alla så aah, det fick bli så! ;) Because of the Times är min favorit atm!) Nu ska jag fortsätta lalla runt här, njuta av att det går mot varmare tider, att fjärilar och humlor börjar komma fram och att träden knoppar sig. (alltså... det där var bland det mest gay jag läst, wtf liksom!?!?! ajaa) Den här värmen får mig nästan i extas, när sommaren väl kommer igång får den fan inte ta slut snabbt!
Lite såhär känner jag mig nu.. fast inomhus. Nej, jag ska fan springa ut en liten sväng, bara för att jag kan! hah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0