vill du ha en kaka..?

Sjukt härlig fredag med Capoeira, chill på skolgården och kort engelska (inklusive ett MVG). På kvällen firades påsklovet med trevligheter hos en cool katt, jasg gillar trevligheter! Humöret var på topp hela kvällen och det var allt från djupa frihetsprat till lista på vad man ska göra innan man dör och aaa, massa annat soft som gjorde mig till en glad Josse! Btw såg jag hela 4 PIPOR igår!! 4 pipor, på EN DAG, det måste vara någon sorts rekord, nästan to much pipa på en dag!!! Sen sov vi och så vaknade och så åt vi scones och sen åt vi blåbärspaj fast vi kanske inte egentligen fått göra det, eller jo vi fick nog men hur som helst åt vi och det var det viktigaste! Sedan bar det av på utomhusäventyr till ektorp och så hängde vi på någon mysig bänk i solen mellan några hus i någon timme och pratade om harbajs, värt! Sen var jag lite för ful för att kunna fortsätta vistas in public så vi alla drog hem och här sitter jag nu. Ska sitta finfint med lov och ledighet nu!
sommar............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0