fighting for a system built to fail

Jag har i princip befunnit mig i konstant matkoma i ett helt dygn nu! Åkte till nackas OC, handlade massa mat och sen blev det massor med pommes med chili bea och tacos hos Amanda typ 10 på kvällen. Somnade till desperate housewives, vaknade och åt tacorester, chillade galet hela dagen, bakade havreflarn och blev ännu lite fetare, åkte hem och kräktes typ när jag behövde laga mat för jag var så mätt men sen åt jag i alla fall lite pannkakor för de såg så goda ut... Äta, äta, ätaaa! Kanske inte så konstigt att magen värker nu och mamma vill tvinga i mig lite wienerbröd aaah jag klarar typ inte mer, herre!! Lugnar nerverna med lite detta: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0