#000000 & #FFFFFF

Åh, var ska jag börja? Kräftskivan i förrgår hos mandi var kul och härlig och trevlig och alla såna där positiva adjektiv! Kom hem hyffsat tidigt och tänkte gå och lägga mig men ändrade snabbt planerna och joinade resten av familjen i vardagsrummet, åt en halvliter glass med mamma och skämtade om att jag druckit absint (oväntad lugn reaktion på det..). Istället för att ha en lugn hemmakväll igår kände jag verkligen för att göra något så då blev det ett väldigt spontant och roligt biobesök med Amanda, Harriet, Siri och Jennifer. Och idag har jag spenderat dagen på Götgatan på Weekday och café Fåtöljen i sällskap av Ida och Lydia. Men det blev inget mys för mig hos Lydia ikväll för imorgon ska jag tyvärr på begravning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0