en insydd klänning senare

Jag känner mig så intressant idag så jag bloggar två gånger! Klänningen är FUCKING KLAR HOLY MOSES!!! Det är verkligen så nerv wrecking att sy, jag är helt kallsvettig och skakig efter all zickzack och raksöm. Nu sitter den hur som helst i princip som en smäck! Känner mig effektiv så jag tog tag i att damma och dammsuga rummet också, och det händer inte ofta. Det beror nog mestadels på att jag oftast har en matta av kläder på golvet. Jag och galgar fungerar inte heller så himla bra. Istället för ett plagg per galge har jag slängt upp ca 30 i en klump för maximalt skrynkel! Så jag jobbar och det funkar för mig, det är mest mamma som jag får slå på fingrarna för att hon inte ska sätta igång och stryka omedelbums. Nu ska jag minsann kolla på kvalitativ underhållning, Jamie's thiiirtyy minute meeeal! Sen blir det pre-new-year-celebrations med oxfilé och bea
Jamie Oliver - alltid lite tipsy och skulle nog helst ta med olivoljan och flingsaltet till en öde ö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0