dreaming of a white christmas

Känner att läsarantalet sjunkit typ från 2 till 1 för att jag är så äckligt ointressant och nu tänker jag vara lite mer ointressant, bara förbereder dig. Så himla skönt att kunna checka av två prov nu även fast nästa vecka är lite att kräkas på också. Skulle egentligen kunna ta vara på den här kvällen och för första gången vara ute i god tid med att plugga men FUCK NO, jag har redan crosstrainat mer än en mil idag och mördat mina innerlår så jag har varit tillräckligt duktig för dagen. Inspirerad av Jul med Ernst tänker jag själv tillbringa kvällen med att stöka runt lite här hemma, städa i rummet, äta lussebullar och sätta upp julstjärnan. Jul är fan bland det finaste jag vet och julmusik ger mig den lilla öron döden.. hehee För att maximera julstämningen vaknade jag en timme tidigare bara för att kolla på julkalendern! Jag är så himla taggad på att mysa runt bland all julighet i stan och kolla på alla julfilmer. Men helst bara chilla på en jävla flygel i en rödglittrig klänning, sjunga sköna julsånger och verkligen kunna sjunga foshooo, såna scenarios tycker jag är kul att föreställa mig!
jag är typ lika taggad som patrik och svampbob









lite sådär, fast more klänning och less boobs och bootaay...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0