julegröt å julegris

Känner för lite lugna toner såhär när man har klarat av en debatt, vi ska väl inte överdriva och säga att det gick bra men men, tränat och klätt lillegranen. På gymmet blev det nästan lite svårt att välja vilket program jag skulle kolla på. Jul med Ernst kom i repris på fyran och man kan ju få för mycket av händigaste Ernst, men på ettan kom Dedtd soeeeôde livdt (eller något liknande, jag är ingen fena på danska) där kvinnan bakar de mest underbara gosaker. Intresseklubben får också gärna anteckna att jag valde danskan, då slapp jag även riskera att se horiblaste triss-reklamen så jag kände mig verkligen som på TOPPEN AV ETT ISBERG!!! Kom på att det hade varit rysligt skönt med ett riktigt bubbelbad när jag redan var gammelrussinskrynklig efter duschen. Det får istället bli något att sätta upp på jullovsagendan tillsammans med att fixa rummet, vilket är en gammal veteran på mina listor.. Nu ska jag fortsätta mitt julmys. God afton, kära vänner
hur gött det än verkar att åka utomlands så vill jag inte fira julen någon annanstans än hemma med familjen. eller kanske på Hogwarts...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0