jolly jolly jolly christmas

Det är redan dan före dopparedan, och jag kan inte förstå det. Liksom många andra känner jag inte någon riktig sån där pirrig julstämning trots att vi hade julavslutning igår, jag hade rött på mig för att på nått sätt lura mig själv lite, tess, ida och jag bakade lutande-kinesiska-eiffeltornet-i-Pisa-pepparkakshus och jag snodde ihop en julig chokladkola innan jag drog iväg till Klara för mysig middag. Julavslutningen var så fin och eftersom det liksom är vår generation som tagit över ensemblen nu kan man inte låta bli att vara lite stolt över alla fina och duktiga kompisar!! Jag har även kollat på tusentals julmatlagningsprogram med Ernst, Leila, Nigella, Gordon Ramsey och så klart Jamie Oliver, det är bland det mysigaste att kolla på i juletid! Vi kanske inte får någon vit jul och hur jag än försöker får jag kanske ingen riktig julkänsla. Men det gör inget för jag har fått känna den där känslan vid några tillfällen redan tidigare den här månaden och jag får mysa hela julen med min familj och det räcker för mig. Jag känner inte att jag behöver tvinga fram något mer ur julen, så därför ska jag fortsätta att slå in klappar och lyssna på kings och kent. Ha en riktigt god jul 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0