still 2011

Jahapp, vad har jag gjort den senaste tiden. Suttit och väntat på att Peter Pan ska dyka upp i fönstret... njaa, har börjat tappa hoppet om det nu va! Jag har trängts med alla andra svenskar på mellandagsrean och lyckats fynda lite. Förövrigt gillar jag inte mellandagsreor, allt är oroganiserat, i högar, det är mest fula saker i fel storlekar, ingen har koll på något och alla människor är bara aggressiva. Det är endast kul när man lyckas hitta något riktigt fint och billigt, men vid det laget är man säkert helt utmattad av allt flängande bland reahögar. Eftersom jag nästan inte kunnat sova något den här veckan, av okänd anledning, gav jag mig ut för att klara upp sånt som tagit upp min tankekraft. Först och främst en rejäl runda på gymmet, sen hem igen och innan jag han somna inlindad i handduken ställde jag om och gav mig ut på nyårsklänningsjakt, en.gång.för.alla. Också helt hemskt i dessa reatider och till mestadels utan lycka. MEN när jag nästan givit upp allt hopp fick jag napp! Fick inse att den perfekta nyårsklänningen inte existerar och valde en klänning endast förtyget, modellen är av plus-size mammastil så den ska sys in rejält till ett (om jag lyckas!!) fodral. Så idag är de syjunta för hela slanten, och rakning av benen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0