bridezilla strikes

Att det är andra advent och att man börjar komma in lite i någon sorts julstämning får mig bara att tänka på en sak, mitt bröllop! Lite sjukt sådär men jag kan bara tänka på att jag verkligen vill ha ett vinterbröllop i ett magnifisent slott, allt ska vara frostigt, vitt, vackert, blommor, ljus, flygel, kristaller och glittrigt. Det SKA ligga ett lagom tjockt lager pudersnö på marken, FÖR DET HAR JAG BESTÄMT. Och klänningen har jag förstås tänkt ut: lång, lite släp, smal siluett, vitglittrig som ny pudersnö, långärmad och ringning i ryggen. Till det ska jag ha håret utsläppt bakåt, lite vågigt, någon fin liten spetsgrej i håret, diamantörhängen som ser ut som små kristallkronor och röda läppar. BAM! Skorna ska antagligen vara i samma, matchande tema. Dessutom vill jag nästan återuppliva Frank Sinatra så att han kan spela på mottagningen.. Jag saknar dock en man och kanske några fler år på halsen innan allt detta kan genomföras. Okej, jag är medveten om att jag verkligen låter som en superobehaglig bridezilla och jag blir lite rädd för mig själv. Jag är helt enkelt i mitt bröllops esse, men nu ska jag komma ner på jorden. Ikväll ska vi äta hemmagjord pizza till middag.
jag tränar lite Form och gör en sorts bröllops-mode-board
vitt och cleant, that's what I'm talkin 'bout
ska försöka hyra en enhörning
klänningsinspiratzioneee
kristallkrona och lyxxXxXx
den där masken, fast typ för håret

Kommentarer
Postat av: ida

ÅÅÅHMAJ GADD nästsistabilden jag doooooooog :O:OL:O

2011-12-04 @ 17:37:01
URL: http://aboveandbeyond.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0