remember what I said the day I set you freeee

Helt okej med kompleteringsförmiddag, att bara ha en lektion som började 13.30 och att jennifer agerar bra fru och lagar pannkaksbrunch åt oss. Tog på mig de bejbiblå saltisbyxorna och begav mig de typ 20 metrarna (JAG KAN INTE UPPSKATTA OKEJ) till henne för att slå mig ner i hennes säng med pannkakor och HIMYM, så himla bäst. Sen i skolan på det löjligt onödiga lektionen blev jag särtrött och fick ont i magen men steppade out of my comfortbox och bah AIN'T NO MOUNTAIN HIGH ENOUGH och släpade mig till gymmet, där jag fick privilegiet att crosstraina till Mean Girls på fyran. Efter en sväng till Ohlsson opålitliga (inte)tygaffär som inte hade någon sammet, bara "fest velour" som var det fulaste jag varit med om, kom jag hem. Väl hemma har jag ätit ischoklad, ätit pepparkakor, kollat på finska självständighetsprogrammet med mamma, där presidenten måste skaka tusentals människors händer (spänningsnivån på programmet är through tha rooofah, hoppas bara att stackaren har handsprit med sig..), ätit mer ischoklad, ätit wrap, ätit ischoklad PÅ pepparkaka och inte gjort så mycket nytta. Men nu ska jag inte falla för frestelsen att kolla på film utan plugga för AIN'T NO MOUNTAIN HIGH ENOUGH. AIN'T NO VALLEY LOW ENOUGH. AIN'T NO RIVER WIDE ENOUGH TO KEEP ME FROM YOOOOOOUU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0