_

weheartit
Men åååh, Tingsek spelar på Debaser ikväll, precis vad jag skulle behöva!! Det är 18årsgräns, som det ofta brukar vara vilket jag BAJSAR SNETT PÅ (MIIKE SNOW T EX, HALLÅÅÅ!!), meeen man får vara minst 13 år och uppåt om man är i målsmans sällskap! Det skulle ju va asvärt fast det händer inte.. Skulle komma liiiite för spontant för mamma och pappa, dessutom så skulle de inte tycka om att jag göra massa saker vardagskvällarna, särskilt inte när jag är lite sjuk (cp jag hatar att vara det), jag har även prov imorgon så jag MÅSTEPLUGGAA(!!) och det har ändå redan börjat.. Aja, får väl bli någon annan gång! FML, nu brände jag tungan på teet också.. hah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0