BAH LITE FEZT SÅDÄR

Aaa, okeej, såhär kul har jag dårå, istället för att plugga liksom! Kände att ni behöver se (inte för att nån behöver mer bevis för att jag är en störd människa men iaf) hur fruktansvärt kul jag kan ha en söndag! Mmm, asså jag kräks lite i min mun av att kolla på dessa bilder men jag bjuder på det! Fast ni lär ju också kräkas så det är egentligen inte kul för nån... hjärnan går på högvarv.. jaaahh, här är lite mer fezt som jag hittade i mitt webcam-album:
är det fezt så är det!!
såå tussigt! <333
Jag känner att jag verkligen levererar (<--- jobbigt ord, skrivit om det några gånger nu, en riktig pärs.. Pärs är ju också ett finurligt ord)

Kommentarer
Postat av: ida

till bosse:

hej bosse. jag har märkt att du läser mig blogg. hoppas att du gillar den! nu är det så att imorn är det ju alla-hjärtans-dag liskom och jag har inget speciellt för mig... så... du...kanske...skulle....vilja....typ....gå...på...dejt....??? med........mig.?

ja nej kanske?

:D

2011-02-13 @ 17:14:45
URL: http://aboveandbeyond.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0