BUT RUMOR HAS IT THAT I WASN'T BORN, I JUST WALKED IN ONE FROSTY MORN

childhoodlight, weheartit

Igår morse vaknade jag till största snökaozzzet men jag var ändå glad, lyssnade på den här superpeppiga gladlåten och trotsade The-Day-After-Tomorrow-vädret för att ta mig till skolan. Sjukt knasig skoldag med de få som lyckades ta sig dit, oserri idrott där vi gjorde grym film i photobooth och inställd engelska. Värt! :P Sen drog jag hem med en kompis och vi chillade med naturgodis (hell yeah, nyttiga tjejer som äter nötter och grejer!! ;)) På kvällen blev det ännu mer chill med kompisar, lite nya ansikten, galna toalettbesök (bah fråga inte... :P hahah), övernattning och sjuka men awesome historier om lärare (lite wtf på det asså!!) och annat galet! Sen åker jag hem och går på promenad på isen med en kompis i detta fabulösa vädret!! :D Wiiiiii, jag har mycket att plugga, wiiii, jag kommer aldrig igång, wiiiiii, jag är GLAAD ÄNDÅÅÅ!! HIigihihihihihigiiggifhdufh Orkar inte var negativ och sån skit längre, fuck this shit liksom, jag ska bara vara positiv och glad för det jag har och bara leeeeeva och ta livet som det kommer och leva i harmoniiii med djur och natur (hej.jag.har.inte.gått.och.blivit.hippie.om.ni.trodde.det), tiihihih, just driving a little with you! ;) Nämen positivt tänkande, NU KÖR VI! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0