FLIPP

Eftersom jag har matteprov imorgon och är ungefär såhär stressad:
..just nu men vill ändå blogga lite får det här bli ett riktigt turboinlägg. Så det blir väl lite som det blir. Igår såg jag aldrig på Despicable Me, det blev som det ofta blir när jag ska se på film, jag orkar inte engagera mig och konsentrera mig på en film som varar någon timme, vill typ lyssna på musik istället, knas tjej! :P Sen PMSade jag ju också och plötsligt grät jag och bad om ursökt för att jag var så elak till mamma och pappa. Blev jättekonstigt alltihop. Imorse fortsatte det med att jag vaknade gråtandes, visste inte riktigt varför men jag kände väl någon sort abstinans!?!? JHur som helst kändes det bra att åka in till stan och gör a saker idag och inte bara stanna hemma och löka och vara lite konstig. Åkte nämligen med några och provade en sorts cool dans som heter Ragga/Dancehall. Det var sjukt svårt, gick snabbt men var ascoolt och jag vill bli som hon läraren var, coolaste jag sett typ!! Så vi anmälde oss till de fem sista platserna, katchiing, perfekt att det just fanns 5 platser kvar och atty vi tog deomm!! Nästan ödet va!! ;) hehhe, vidskeplugt som jag är. Men sen ska jag inte prata om hur mycket jag har ätit idag ockdå, gotogott, men jag har väl diabetes eller nått elleer aids. Nej, aids har jag verkligen inte, heelt omöjligt, ska vi prata sånt kan jag lika gärna gå, jag har inget med sånt att göra nene. Och nu mååsteee jag göra matte, MATTEPROVIMORGONWAAHAHAAWAAAA!!! tokigt! galet! FLIPPISH! och motivationen ligger på botten av havet.... BORTAAA!!! Aja, får see till att får det överstökat och så får jag tagga booty-shakear-dans på onsdag. Ser väl ut lite såhär (när man blivit bra! det var sjukt svårt och jag dansade sjukt fult idag, men jag är ju där för att lära mig och bli SUPERAWESOME!) :
har inte ens hunnit läsa vad jag skrivit så allt är säkert cp men whatteeeevvaaaaaah, kååbryyy OSV...... !!!! (hahahaaa, ida, stör du dig på det!?!??! ;) osv liksom heheh)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0