FLUFF

Försökte se klart Despicable Me för typ sjuttonde gången, klarar ALDRIG att se klart den (jag är såå dålig på att se på film men aja.. jag har väl andra skills!) Gav hur som helst upp igen för jag pallaaa inteeee, hahah. Kan meddela att jag bott i lökig sovoutfit i ca två dygn nu, ljusblå mjukisar och fred-på-jorden-tshirt, supaafeeeent!! NOT! Och mina föräldrar är ju sååå skojsiga hela tiden, och lite mojsiga är de väl också och oj vad jag skriver fint och rätt här men VEM BRYR SIIIIG!?!?!? Sitter och snackar med Viktor som också sitter hemma i trevliga kläder och är lite sjukis. Hans hår är rätt fluffigt och mysigt, ungefär som enhörningsgosedjuret i Despicable Me och som den här klänningen:
Hur random är inte jag, men klänningen är iaf fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0