BRING IT

Livet är bra (jag klagar INTE! eller jo, jag klagar väl lite dåra, jag äälskar faktiskt att klaga!! Lite av en passion som jag har ;)) men just nu känns det som om allt bara står stilla. Tiden går sjukt fort men jag är kvar, samma. Lite så känns det. Om jaaaag fick bestämma (vilket jag inte får eller JOOHOO, DET FÅR JAG VISST!! Jag är faktiskt den som bestämmer hur mitt liv ska se ut, liksom regissören i mitt liv! Det har jag faktiskt lääärt mig, i skooolan (som den nörd jag är) av vår histooorialäääärareee) (ZNÄÄP på den, märkte ni att jag la in en parentes i en annan parentes!!?!?!?!? För i min blogg får man göra sånt förstår ni! :D) Men hur som helst, hmm jag tappa lite tråden här efter alla parenteser(♥), juste, jag vill att något ska hända! Något helt galet, roligt, underbart, fantastiskt, superduperdunderbra som får mig att reagera lite såhär:
och såhär:
och såhär:

Kommentarer
Postat av: Lillalydia

Klockrena bilder, speciellt den sista, fast ja e arg på den andra för jag kan inte hoppa sådär!! Nåt ja måste lära mig i vår... Ett vårskutt! Toppeeeeeeen!!!!

2011-02-11 @ 21:08:13
URL: http://imnotvain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0