I WOULD NOT LIKELY CATCH A GRENADE FOR YOU, THAT WOULD BE SILLY

Fet cool bild fast inte så coolt att mitt huvud känns ungefär så just nu, som om det ska explodera. Igår vaknade jag ju med cp huvud, kastade mig upp ur sängen, blev blind och föll. Idag hade jag lååång sovmorgon.. ändå trött, ändå cp-huvud. Gick runt i skolan och blev typ lite blind hela tiden, orkar inteeee! Sen är jag extremt mongo idag också, kan inte kontrollera mig, bara KNASAR FUKKKKING UR!!! Bara.gör.massa.saker.och.är.konstig, mamma och pappa tycker nog jag är konstig, kollar liksom lite snett på mig. Men jag bah K BRYYY, you know, liksååååm! Alltsåååå, är det bara jag eller märker någon annan att jag skriver väldigt mycket bokstäver, då menar jag typ såååååhäääääär, massaaaaaa vokaaaleeeeeer tyyyyyp! Nämen, det här kan inte vara riktigt hälsosamt, att vara som jag är! Imorgon ska jag vakna på topp, pigg (som om det kommer händaa!?!?!!), freshhh och på hugget! YEAH! Låter fett bra! Men nu är jag ändå lite deppig, INGEN VILL HA MIG, känns det som! Fast jo. Fast nä. Åh, vet inte. Nänänä, jag kom hem och ville ha god toast med mozzarella och pesto men så har vi inge jävla mozzarella!!! Fatta besvikelsen, världen går typ under och fortfarande vill ingen ha mig!!!! Men ändå, HAHAHAHAH, är det bara jag som är dålig eller tycker någon annan att det här är typ askuuult!!??!! se HELA, asvärd film!!!!
Hjälp, jag är sååå konstig! Alla bara ignorerar det här inlägget, det här hände aldrig... och typ alla andra också.. hoppas ni inte blir rädda, fortsätt vara mina kompiisaaar!! sneela!?

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså cp vad du e knaaaaaaaaaaaaz <3 NAJS <3 HAHAH ÅH

2011-02-01 @ 19:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0