IT'S SO FLUFFY I'M GONNA DIE!!!!!

OMGOMGOMG!! Ida hittade bilden med stort B, "It's so FLUFFY!" Fyfan, den är såå underbar, hahahahah, ser ut som om hon tar enhörningen bakifrån, jag döööööööööör!!!
Ikväll åt jag i alla fall god och alldeles för mycket thaibuffé med två gamla vänner. Det var verkligen kul att ses igen, kändes extremt längesen vi sågs och det känns som om vi verkligen förändrats, men det var nostalgi och kult! Men åter till att äta, varför äter jag ALLTID så mycket att jag knappt kan röra mig och andas!??!?! Var finns spärren liksom, den som ska stoppa mig från att spåra ur när det kommer till att äta. Min självbehärskning existerar verkligen inte någonstans, på något sätt! Men nu ska jag äntligen se Despicable Me och äta Ben & Jerry's... Assåå, jaaahhh.. jag ska äta, MER, trots att jag redan förätit mig, förstår.inte.på.migsjälv. Plus att jag typ PMSar massa på mina föräldrar över allt, hela tiden just nu, vet inte ens varför, de är bara sjukt snälla mot mig!?!? Arrghhh, nu PMSar jag på mig själv bara för att jag är dum! Shit vad livet inte är lätt! :P Skulle bara velat mysa med någon eller några ikväll, kände verkligen inte för att åka hem efter middagen men det fick bli så. Men jag bara orkar inte, jag vill ha sådär mysigt som t ex igår, wäää, vill inte ligga själv i sängen och lyssna på gosmusik med tända ljus .. bajs, nu ska jag äta glass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0