S U M M E R

Abbey Lee Kershaw by Max Doyle at Bondi Beach  Vogue Australia March 2010

Som ni ser är den denna editorial nästan ett år gammal men fortfarande en av mina absoluta favoriter, så himla braaa! Har alltid älskat det där surfinspirerade och färgglada (gooosh, läppstiftet är to die for..) för det känns verkligen som sommar. Det var de här bilderna som fick mig att falla för färgade toppar!
(random med lite fashion sådär i min cp-blogg men nu får ni TAKE IT BITCHEEES!! ;D)
När jag ändå snackar om sommar och sånt så kan jag ju tagga lite sommar-nostalgi-låtar:
W O O P Ä R E F E E E Z T elleeer!?!??!?!? (för er som inte fattade, klicka på VARJE bokstav, hä hä hä ;)) Ickefestig låt men ändå sommar HÄÄÄR!
Asså jag blir så sjukt glad av att lyssna på min sommarlista (maassaaa länkar överallt men klicka på alla alla alla för då blir lilla jag glaad :3), ger verkligen dem rätta sommarkänslorna. Ååååh vad jag inte kan vänta till sommaren, har största abstinansen just nuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Skulle skriva nått smart här men kommer verkligen inte ihåg vad det var, kände att jag behövde säga det! Och nu framstår jag verkligen som smart med guldfiskminne/begynnande alzheimers (skamaninteskämtaommennugörjagdetojojojooooj). Jag tror det är bäst om jag går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0