THE WORLD JUST CHEWED HER UP AND SPAT HER OUT

Jisses amalia, vad jag känner för att göra typ ett riktigt emo-inlägg här och nu för att mina Converse är borta (ja, jag är cp och slarvade bort dem i skolan och nej, jag hade inte de på mig och så POFF! försvann de bara utan de låg i en plastpåse och jag skriver mycket här utan att sätta komma eller punkt jobbiiigt) och jag är bara allmänt rätt trött på alla saker just nu!! CPCPCP! Men mer än så emo tillåter jag inte mig själv att vara nu för så är det bara! Flummade massa idag trots att jag var trött och endast åt en näringsrik och kostriktig värktablett (bra start på dagen!!! :P) till frukost och lasagnen visade sig vara mera spya än lasagne, så man kan säga att jag var lite hungrig idag och är fortfarande för jag inväntar middagen! MAAAAAAAAAAT! ÄÄÄTAAAA!! Blev liksom ännu hungrigare av att Ida och jag pratade ingående om kakor, bakelser och alla sorters expriment man kunde göra med kakor och massa andra mumsiga saker för att skapa de ultimata njutningarna i kulinarisk och gastronomisk ) väg.(använder lite ord som gör att jag låter sjukt smart!! wiiie! 8) Vi beskrev godheten och konsistensen i våra hypotetiska kakor så genomgående (på ett sånt där Erik Karlströmigt sätt ;)) att det borde varnas för halka på skolans golv eftersom vi dregglade så mycket! (jag tar inte i neejj..). Sen har jag också sjungt massa fint och inte aaaaaalls falskt och kollat igenom en riktigt bisarr och sjuk blogg, dö-dö-dööör!! :P Nu har det faktiskt tagit mig ända sedan jag kom hem tills nu att skriva det här inlägget för att jag avbryter mig själv hela tiden. Men under den tiden har jag gått från superdepp till att FLIPPIIISH! Satt just och fotade en smarrig klick ketchup på min tallrik och Mmmnamnamnammiii vad jag ville äta upp den för den SÅGSÅGODUT!!! WAWAWAWAWAAA Är väl hög på amfetaminet jag fick av pappa (mmm, amfetamin... fast det var en D-vitamin tablett!) Assåååååå jag behöver sällskap eller nått, någon som vill knasa lite med mig, söker en härlig medknasare i VILKENÅLDERSOMHEEELST, fast det ska ändå vara någon i min ålder för annars blir jag så hiiimlarns rädd! Jag kan ju inte sitta still och jag vet inte vaar jag ska ta vägen!?! (jag är faktiskt INTE hög, jag är bara JAG!!!!!)
Men här får ni kolla på massa bilder som är bara massa superawesome och helt spontana, faan va braa:









Kommentarer
Postat av: Pandii

HAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHA SISTA BILDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-02-17 @ 23:07:14
URL: http://amandathepanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0