I STAND HERE STILL AND I ALWAYS WILL

10 Magazine spring 2008 Abbey Lee Kershaw

Tjeeenare manneeeen!! Yeeessss, I'm just kickin it Ove Sundberg-style, bitcheees! Nämen seriöst nu, det har varit en ashärlig dag. Vaknade till solsken och jag fick en känsla av vår när jag gick ut. Sen när jag kom upp i bildklassrummet möttes jag av mysegoosnussetussiga vänner, mysig musik och härligt solljus, hur bra är inte det för både kropp och själ!?!? Det var så hiimla härligt, kändes som typ terapi för mig att sitta där i myset och bara kladda färg på min igelkott. Det är sånt jag gör. Sen fortsatte dagen att vara sådär bra trots att jag hade värsta fuldagen men jag menar liksom whatevaaaaah, k bryyy! Sen kom grymmaste grejen på engelskan då jag fick resultatet på grammatikprovet, jag fick 79 av 80!!!!! Fast det var ju också liksom whatevaah.. Näääää, blev STÖRT glad, jag är ju typ värsta nöööörden nu, teheheheh. Det här är jaaag med babelicious nörd-glasögon (inte såna där snygga glasögon som man ser smart ut i utan riktigt nördiga glasögon) --> 8).
Sen gick jag, Pandish, Halones och Floppi till forum men på vägen dit fick jag för mig att vara rolig, VERKLIGEN JEEETTEROLIG! Så jag tog min pälsväska i famnen och bah "ååh, nutte lilla kaniiinen!!" och bah sa "vill ni klappa min kaniiiiin!?!?" till nåra småkillar som vi mötte. Och en av dem va så himla sööt, han bah "åh, får jag klappa din kanin!? Vilken fin kanin du har!" Fast han fattade ju att de inte var en riktig kanin, hoppas jag, annars är han ett tard, precis som jaaag! :D Vill typ adoptera honom till att bli min lillebror, alltid mysigt med ett till syskon, meheh. Mmm, fast nä. Men jag är sugen på att rita och vara duktig och snyggsnyggsnygga bilder som Isse gör. Typ rita av den här bilden på Abbey.. Ååh, vill också var så grym men jag orkar inte rita, har annat att göra, fast vad vet jag inte.. Nu ska jag i alla fall vara lite gosig med min familj, dricka te och äta choklad för det förtjänar jag nu när jag varit så nördig och duktig.
Långt inlägg, kult för er, HÄHÄ! Bra låtar här och här, bara för att.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0