PLUSGRADER!!!!

weheartit

Jag vill också va cool, festival, ha sommar, JEANSSHORTSSSSS, stövlar, bada, sola, ljumna sommarkvällar, uppleva en massa, bryta rutiner och vardagen!! Jag tror aldrig jag har längtat såhär mycket efter sommaren förut som jag gör nu.. den.behövs.V.E.R.K.L.I.G.E.N! Igår var jag med Ida och Lydia i typ flera år på Monki och Weekday, såå mycket fiiint där och det ända jag kunde tänka var SOMMAAAR, helt sjukt.. Köpte iaf ett par asnajzzzza typ baggy jeans och en vit mysig tröja och hela outfiten var så himla somrig så jag dog lite. Sen drog vi vidare till Ida där vi myste hela kvällen och taggade ännu mer sommar (jag veeet, jag taggar sönder helt galet.....) Sen gick vi ut och mötte upp Amanda och jag passade på att ha mina somriga kläder i snön och allt och typ lurade hela fukking mänskligheten som kollade snett på mig där jag kom i converse och bara vader. "Men vadååå, det är ju plusgrader juuue!!!" hahah.. Sen köpte jag ännu lite mer saker med Amanda idag. Spenderat pengar.... lite ångest.. men värt!! Nu kom jag hem och bråkade med mamma och pappa också.. AAAAAHH, pallar verkligen inte att vi ska åka bort i slutet av lovet och åka skidor, jag haaatar det! Typ dör av bara tanken.. Sen kommer mamma och bara gör livet ännu värre och bah "Vi ska vara hos mormor hela påsklovet också, så du är beredd!" Aaamen, kill me now elleer vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad!!?!??!?!?! JISTANES! Vill de ta livet av mig jagförstårinte!!!! Så nu är jag lite sur och måste veeeerkligen hinna göra saker under de dagarna jag har hemma. Jag börjar med att baka GALET hos Ida imorgon! It's ON!! :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0