OH LORD WON'T YOU BUY ME A MERCEDES BENZ

WAOOOZAAA vad jag är mätt!! Har ätit typ 10 kg thai/kina/japansk/någonsortsasiatiskmat vilket var så stört gott men jag slängde såklart i mig allt i tuuurrboo fart! Annars då? Nää, jag bara chilla och dilla i skolan. Lyssnade på skolsyster, lekte med deg (också kallat lera) och gjorde väl lite annat också. Men vettni vaad!??! SAY HELLO TO THE VEGAN! Surpriiisssse!! Det är typ The Ultimate Challenge som jag och några andra i klassen har antagit, från och med idag ända till nästa fredag ska vi vara veganer i skolan och så gott man kan hemma. Det gick bra i skolan, trots den lilla couscous-paniken men här hemma har jag inte direkt varit vegan eller vegetarian, men det ska jag förbättra. Idag var det faktiskt omöjligt när man skulle få äta take-away! Alltså det känns som om maten inte får plats i magen så den har vandrat upp till huvudet och ligger och trycker på hjärnan! Gör typ ont i huvudet och det känns som om jag har kyckling och sushi i hjärnan, urkaa! måste.göra.matte.men.jag.kan.inte.tänka.med.massa.mat.i.hjärnan.måste.överleva.gaaah.matkoma.... Nej nu, herregud, jag vet inte, åh, helt okapabel till allt. Det här är liksom jag just nu, måste lägga mig ner..:

Kommentarer
Postat av: vikkandårå

jag skrattade sjukt mycket när jag såg bilden på katten, feeett!

2011-02-03 @ 21:59:14
Postat av: Posse

hehehehe, kattbilden beskriver verkligen mig just nu, fet och trött! xP

2011-02-03 @ 22:30:43
Postat av: the cat-robber

ser ut som min kompis katt fo real mannen. måste blogga den. så jag snor den av dig. uuuh vad ond jag är. mahahahahaaaa!

2011-02-03 @ 22:58:47
URL: http://aboveandbeyond.webblogg.se/
Postat av: hondendärlydia

jisses.... haha klockrent pozz

2011-02-04 @ 17:26:35
URL: http://imnotvain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0