FARRRLIGT

childhoodlight, heavyinyourarms (klicka på bilden, okii!?)

Man kan säga att jag var såhääär farlig igår när jag rage'ade på mina föräldrar!! Heheee, fast njaaee.. Men jag dampade som fan och behandlade dem med the silent-treatment och de LEVERERADE skuldkänslor, hähhähää! Mission accomplished! ;) Det hela handlade i grund och botten om att jag inte fick som jag ville, de var tvugna att säga nej någon gång. Jag förstår dem faktiskt lite men ändå, nej:et kom vid en dålig tidpunkt och det resulterade i att jag rage-dammsög hela övervåningen. Jag blir konstig när jag blir arg.... Men imorse käkade jag och några andra från klassen myysig scones-frulle hos Lydilicious, mumsiimums! Nu ska jag försöka plugga lite, lyckatillvaah, zzzzzzero motivation!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0