FUCKIN' FAIL

Första reaktionen när jag kom hem för någon timme sen var "I need a drink!" så jag satte mig på mitt rum och söp mig redigt full! hehehhee, elleeeer!?!? Nää, jag gjorde en SMOTTIII (så säger man det ;)), rättare sagt en Choc n' Raz och daaaamn vad god den blev! Naked Juice Bar kan slänga sig i väggen för här kommer Posselicious Smottiiiizzz, lite finare lite bättre! Hähä! Sinnessjukt gott och nyttigt (försöker jag intala mig själv, även fast jag hade i säkert 2 liter vaniljglass men, som vanligt, kååå bryyyy!!)
Åter till varför jag behövde en drink! Jag orkar knappt förklara men jag, pandish, harribo och percy (floppiii, vi saknade dig på vårt lilla äventyr!) skulle gå på vår första Ragga-danslektion. Vi slängde i oss vår Sushi på 3 sekunder, kubbade till t-banan, fick håll (vältränad jävel), insåg att vi inte skulle hinna byta om där.. Vi bah "shit, vi måste byta om i tunnelbanan!! Gå längst bort och hitta någon vrå!" and that's what we did.. Sprang till änden av vagnen där det knappt var några alls! Asså shit, paniiiiken, "aaaah, måste hinna byta byxor innan nästa statiooon, wäää, tänk om jag INTE HINNER INNAN VI ÄR FRAMME, AMMAGAAASH!!" osv.....Typ det knasigaste jag varit meeed om!! hjälp, vi är pinsamma, jag trillade ju t o m..... Men försök själva att byta om i ett tåg på rymmen tänkte jag säga, menade i rörelse, inte det lättaste faktiskt men vi var sjuuukt grymma! SNABBA! TURBOOO! Sen när vi väl kom fram till stället där vi skulle ha det virrade vi runt och försökte hitta, hittade en TOM dansstudio, letade efter en fucking reception som inte existerade, varenda jävel som jobbade där var typ utlänning och det var bara massa medelåldersmän som typ hade cp-gympa där och någon jääävla retarderad unge som spelade på ett piano. Och han KUNDE FAN INTE SPELA PIANO, JÄVLA SÄÄÄR! Sen får vi tillsist reda på att dansen inte alls börjar idag utan NÄSTA VECKA! Jag.D.O.G. Allt lök och virrande och turbosushi och tunnelbanekaoz i onödan! Måste vara största failen NÅGONSIN, herre!!!!!! Men aa, det var gott med smotti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0