DONT.LET.GO.

Hurts - Wonderful Life
Jag har haft en bra dag och är glad men så såg jag de här bilderna och lyssnade på den här låten och plötsligt bara rörde det mig, blev helt känslosam. Det är fantastiskt hur mycket jag verkligen älskar livet, vet faktiskt inte riktigt om det  alltid varit så tidigare.. Men det jag vet är att man ska ta vara på livet, slösa inte bort det. LEV livet! Varje dag, minut, sekund är unik och du kommer aldrig få uppleva den igen, tänk på det och gör det bästa av tiden. Vi är alla helt unika och vi har alla gjort oss förtjänta av detta underliga och underbara livet. Men viktigast av allt är att det är ditt liv, du är huvudpersonen och regissören i den här filmen och du bestämmer hur ditt liv ska se ut, ingen annan. Tänk på det
DONT. LET. GO. NEVER GIVE UP, IT'S SUCH A WONDERFUL LIFE!



Kommentarer
Postat av: ida

intense bruden! men helt sant! och fyfan va äcklig sista bilden va, man tror att hon ska falla helt, men det gör hon aldrig!

2011-01-15 @ 00:59:26
URL: http://coolabrudar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0