MY MIND WENT BLANK

src783.blogspot

Hade en slitsam dag om man jämför med hur mina dagar.. ääh, orkar inte hålla på och tjata om min dag. Det är nog sådär lagom intressant, dessutom är jag för trött för det. Elleeer, är jag!?!?!?!!!! Hmm.. detta leder mot zpåår.. Nämen jag vet ärligt talat inte riktigt varför jag uppdaterar här och nu, borde sova, SKA sova. Men jag bara kände för det, skriva lite. typ. Hade iaf en riktig sån där myskväll. Drack massa nyköpt te (kokos och persika/passion) vilket var mumsigt värre och kollade på Fight Club, long time no see! Sååå himla bra film och det var ett tag sen jag såg den senast, så det var på tiden. Men nu ska jag somna in till den här låten, försök att sjunga med om ni kan! Lycka till, språket är påhittat! ;)
FRED UT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0