ONE MORE TIME

by me.

Två lite random bilder på mig av mig från någon gång i somras. Har lite mer av den varan, kanske lägger upp det, får se..
Idag var en rätt slö dag då vi bildare var rätt otaggade på att gå på lektionerna eftersom musikarna fick ha kramdag där de spelade TV-spel och käkade kakor. Aja, vi fick i alla fall gå mycket tidigare från engelskan och sen drog jag, panda och harribo till isse där vi tjockade oss med massa chips, choklad och glass. Hhahah, det är ju lill-lördag! Fast jag var duktig, enligt mig själv hihi, och åt inga chips efter som jag från och med nu ska sluta med det. Känner att jag vill ha en liite hälsosammare kosthållning och tänker därför avstå från något gott. Klarar mig inte utan choklad och glass så jag fick helt enkelt välja bort chips. Något som är bra är att jag redan tidigare har kunnat avstå från det en längre tid. Vi får se hur det går, det är i alla fall en bra ambition! :)
När jag ändå langar gamla bilder kan jag länka två gamla låtar som jag älskade då och som jag fått upp ögonen för igen. Lite nostalgi sådär! One More Time och In the Sun <3

Kommentarer
Postat av: rumpa

åh snyggo!!

2011-01-21 @ 19:55:56
URL: http://coolabrudar.devote.se
Postat av: Floppi

Amen hallååååå kan du sluta vara så snygg eller?!

2011-01-26 @ 17:34:16
URL: http://maviemonmonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0