PERFECT-DAUGHTER-ALERT

bild av Lydia från frullen imorse. :)
God eftermiddag gott folk! Kom hem från Lydia för några timmar sedan, där jag spenderade kvällen och natten med mysiga människor och I Taket Lyser Stjärnorna. Avslutade myset med härlig frulle i solskenet. När pappa hämtat mig fick jag ett ryck, ville jobba på min sneeel-flicka-image, mamma och pappa kan vara jobbiga ibland men på senaste tiden har de varit så himla snälla och medgörliga och jag bara älskar dem. Kände att det var dags att ge tillbaka lite, visa min uppskattning på något sätt! Därför tog jag dammsugaren ur pappas händer och dammsög HELA övervåningen, dammade ytor, lampor, skakade filtar, kuddar och mattor. Detta uppskattades vill jag lova! Om det är något som mina föräldrar hatar så är det att dammsuga. Nu ska jag fortsätta att vara en perfekt dotter och baka lite gott. ;) Så nu ska jag sätta igång med en morotskaka, fortsätta att lyssna på Vit Päls och så får vi se vad som händer ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0