SHOULD I, COULD I

otroligt random men snygg bild från childhoodlight.tumblr
Det var två enkla lektioner i skolan idag och efter det drog jag in till stan med Amanda som skulle ta sin navelpiercing. Jag var typ också rätt nervös så jag var väl sådär lagom bra stöd, men hon slapp ju i alla fall vara där ensam vilket skulle varit lite lame! Först tänkte jag att jag inte skulle kunna kolla för det kändes lite läskigt men sen var det inte så farligt och Pandis tyckte inte heller att det gjorde så ont. Människorna där kändes professionella, det var kliniskt, allt sköttes så bra och sen blev det ju så snyggt så nu blev man ju lite sugen på att själv skaffa en.. Har faktiskt redan tidigare gått med dem tankarna, har alltid gillat navelpiercing men liksom inte känt att jag skulle våga. Men nu när jag såg hur det gick till och hur det blev så väcktes liksom lusten lite igen! Eller så skulle jag gärna skaffa ett till hål högre upp i örat, så snyggt att typ bara ha en plupp där. Åh, what to dooo!?!? Måste tänka på det.. Sen vet jag ju inte heller om mamma och pappa går med på det, navelpiercing blir nog väldigt tveksamt men i örat är det nog mer chill! Aja får tänka lite på det och så får vi väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0