2011

såå söta!! <3
Bilder av mig och en del snodda av Jennifer :)
Firade nyår med så himla fina människor! Det var förstås en del som man skulle velat ha där som fattades, några stackare som var sjuka! Tycker hemskt synd om er!! :( Men vi hade kul iaf och gjorde det bästa av situationen och festade lite trotts att det inte blev någon dunderfekke, hehe ;) Som tur hann Amanda också hit innan 12-slaget men det vara nära ögat med tanke på att bussen var mongo och inte riktigt klarade snöovädret och fastnade i backarna. Men vid 12 skyndade vi ut med champagneglas i handen, kollade på fyrverkerierna och skålade. Sen gick vi in igen och satte musiken på högsta volym och man kan väl säga att jag hade lite väl mycket energi.. heheh Men det var riktigt kul och tillsist somnade Amanda och Lydia i min säng och jag och Erik stod och typ skrattade åt dem och jag var lite ond och tog bilder. ;) Sen fixade jag 2 fällsängar till oss och jag var slutligen i säng halv 6. Vi vaknade idag, till det nya året, kl halv 3 och jag har suttit och chillat i samma kläder som jag sov i hela dagen. :P Den här dagen har knappt existerat för mig för jag vaknade när det redan var nästan mörkt och sen har jag bara gjort ingenting, värt! Särskilt med tanke på att jag åker till Finland imorgon kväll. Det SUUUGER VERKLIGEN KUK! Jag vill ju vara hemma sista veckan på lovet men det fattar inte mamma och pappa!! FML!
Men men, jag ser fram emot ett nytt år och hoppas verkligen att det blir bra! Nu känner jag mig färdig med vintern och julen, vill bara få bort allt julpynt och snö. Jag vill ha sommar NU! :D

Kommentarer
Postat av: Pandii

hahahha underbart!!! snygg jag ääääääääääär :D

2011-01-02 @ 04:18:49
URL: http://amandathepanda.blogg.se/
Postat av: secret lover

men snälla.... posse, du får ta bort, de där va taskigt! fransbilden och sovbilden

2011-01-02 @ 19:36:01
URL: http://imnotvain.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0