I LOVE THIS PLACE BUT IT'S HAUNTED WITHOUT YOU

by me.
Äter de där pralinerna ur Alladin-asken som ingen egentligen vill ha och som blev över och som jag nu måste nöja mig med. Vet fan inte varför jag äter dem, bara måste liksom, kanske att jag tycker lite synd om dem?! Stackars, oönskad romrussin och likörtryffel.. Sitter ensam hemma och passar därför på att dunka musik ur högtalarna (<33333) så högt det går och ännu lite högre! Dunkar närmare bestämt Skrillex, HUR JÄVLA BRA!?!? (tryck på länkarna för kung och fosterland, hähähä!) Nämen, mycket kärlek till dem och till min nya snömannen-fågel-afganhund-fluff-gose-pälsjacka som ni kan se lite av här i de här rätt spontana bilderna.
Bra första skoldag förövrigt, fick träffa alla igen och det satte ett leende på läpparna. Puss på er finisar! <3

Kommentarer
Postat av: idaida

gaa snygga bilderrr!

2011-01-15 @ 01:02:54
URL: http://coolabrudar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0