WE DRIVE

Chloe Bello for FW 10 Delaostia

Här sitter jag med magen full av morotskaka, muumshiii! Vill fixa mitt rum, mina kollage, göra nått med LP-skivor, fixa renhorn och typ möblera om lite. Orkar jag!? Det återstår att se.. Borde läsa tråkig engelskabok men det är bara så laaame, vet inte ens vad den handlar om så jag ska väl inte döma boken efter omslaget (heheh, kul och passande ordspråk där va ;)) Men den är i alla fall gammal och ful, sådeså! Lyssnade på lite sånt här, sånt här och sånt här trevligt nyss men sen så kände jag mjäääh, behöver nått annat. typ. Så nu köttar jag typ lite det här ur högtalarna istället! Du du di duduDU dudidu didu Du du di duduDU, VI K.Ö.R.köörörrrkkööörööööör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0