already out of the atmosphere

Ida, som nu sover, har bevisligen härjat lite här i min blogg. Funderar på att på något sätt ge igen lite men inte nu för hon är så söt när hon sover hahah, jag är för snäll för det! Sitter fortfarande och smälter de där kantarelljävlarna, som jag suktat efter så länge, och vår otroligt smarriga banan och choklad cheesecake med lite snickers-surprises!! Aah, kakbröderna har verkligen varit i farten hehee. Idag cruisade jag runt på saltis gator, som känns väldigt tomma just nu (stockholmsveckan i Visby??!) med Jenni för att sen möta upp Agnes (hard-working womaaan) och avlöka oss med ett dopp! Vi såg inga sälar, det finns tydligen lite såna vid oss!! Ska lyssna klart på denna hära och sen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0