en dag senare, jag har bara duschat en snabbis, fortfarande lite ofräsch..

Jag lever och känner lukten av mat. Stekt, fett, kött. Är mycket glad över att jag känner lukt och smak nu igen för det gjorde jag inte igår och tidigare idag, och febern är över! :D Slemhostan dock fortfarande.... slemmig och näsan snorig men det duger! Är hur taggad som helst på att framkalla bilderna från min engångskamera, det är inte så många men alltid något och jag vill så gärna se dem!! Nu ska jag göra något som jag HATAR: packa upp....... Det suger och känns deppigt plus att jag t o m har två väskor att packa upp! Därför brukar oftast mina väskor länge stå ouppackade i mitt rum. Men nu ska jag minsann göra det, mycket behöver tvättas eller alternativt lagas/slängas (hittade en redigt trashad tröja från en vild kväll... vackert! Mamma skrattade) Nu äta och packa upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0