ett mål mat och en dusch senare

Jag åt köttbullar och makaroner i lastbilschaffismängd, ett riktigt mannamål vill säga! Sen duschade jag så att jag är renare än någonsin och packat har jag också gjort för länge sen och jag har fått ihop dragkedjan trotts mängderna jag tryckt i den där hockeytrunken. Sen tänkte jag också prova hur tung den är om man bär den på ryggen och det var ju ett helt företag att bara få upp den på ryggen till att börja med! Jag fick först slunga upp den så den balanserade på fåtöljen och sen häva och bända mig innanför axelremmarna så jag hade den på ryggen och tillsist, det svåraste, att få upp den från fåtöljen! Först höll jag seriöst på att trilla baklänges, men det funkar faktiskt, bara jag går absurt mycket lutad framåt! Haha story of my life typ.. Så jag väljer nog att dra den i alla fall! Nu åker jag snart till ida för att sen imorgon åka 8 timmar buss ner till Emmaboda. Jag är så taggaaaaaad så det inte fiiinns!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0