godfyra-på-morgonen

Alltså majgaddd, ligger med laptopen typ på halsen så jag nästan spyr...  Har faktiskt sovit ett tag redan men vaknade igen av känslan att något dött i min mun, behövde.vatten.!!! Vaknade faktiskt först i en stol där ute för någon timme sen, skönt och svlat men nu är jag i min underbara säng som jag inte kommer se på ett tag fram över. Men det var en kul kväll med bara några finisar, väldigt kul, kanske lite för kul..!=?! Återstår fortfarande att se i gryningen, eller iaf om ett antal timmarrr. Nös över hela skärmen så jävla fresh!!! Nu ska jag nog försöka sova, typ sätta på en film att somna till även fast jag är lite blind just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0