river en vacker dröm






Så himla fin låt som jag har spelat på högsta och dansat runt till ett antal gånger ikväll efter att resten av familjen åkte till släkten. En vecka utan pappa och brorsan och två veckor utan mamma som stannar där längre, därför tog jag initiativet och lagade delikat middag igår. När de åkte idag gick det också verkligen upp för mig att jag om bara några få dagar åker till Emmaboda, obeskrivlig lycka!!! Tur också att jag inte är ensam hemma alls länge för jag har redan lyckats spilla juice och yoghurt i köket och så vet jag inte riktigt heller hur diskmaskinen fungerar (därav det lilla missödet med yoghurten, skippade liksom tallriken..) Men det ska nog gå bra, jag är awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0