GO'KVÄLL

Sjuuukt värd kväll igår med värda människor, kan jag ju bara säga! Det grillades, shotades, dansades, spelades kubb och allt sånt där som en rolig kväll kan erbjuda. Sen drog jag och några andra vidare för att fortsätta festen på bussen och stan (vi sprang och sjöng lite för gamla tiders skull och somliga traskade runt i strumpor!) med festliga människor innan vi kom fram till vår slutgiltiga destination där chill på balkongen var ett faktum. Sov där och vaknade vid 6 på morgonen inte helt nykter, och jag var inte den enda, innan vi somnade om igen! Efter en mycket skön sömn på golvet ordnades det frukost som inte direkt slank ner så fint och sen tog jag mig hem. Men en till stadsvisit hann man ju ändå med idag, lite häng i en park sådär på eftermiddagen slår aldrig fel. Nu ska caesarsalladen förtäras! God afton!
Tog lite bilder från igår och gjorde en gif, såhäääär kul hade vi liksom igår...typ:

Kommentarer
Postat av: idubergah

huvudet.på.spikah.

2011-06-11 @ 21:32:15
URL: http://aboveandbeyond.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0