natt

Hade en mysig kväll igår på några klippor vid vattnet med lite tjejer. Vi såg det sista av solnedgången och om man tittade noga kunde man se stjärnor, men det var lite svårt för det blev aldrig riktigt mörkt! Vi började dra oss hem lite innan 1 och jag cruisade runt lite i stan med Lydia (eftersom jag glömt att det var vardag och missat sista saltsjöbanan ouuups), bytte buss några gånger, hoppade i en beställd taxi, plockade upp hennes mamma och sen hoppade jag av i slussen och tajmade precis min nattbuss som gick 2.50. När jag kom fram var det verkligen helt ljust och när jag väl var i säng halv 4 kändes som om jag nästan egentligen borde gå upp! Kul att man var vaken genom den mörkaste tiden av natten, somrigt som faa-aen!
klockan halv fyra inatt på min altan dåråå! Tro't eller ej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0