I'm softly exhaling

Vaknade tidigt för att ta en, enligt mig, onödig spruta. Nu sitter jag i köket och känner mig lite illa till mods, ungefär lika surmulen som vädret. Blåbärsglassen smakar sommar på landet, téet är lagom beskt, det fortsätter att regna och det är faktiskt riktigt mysigt men ändå känner jag mig lite vemodig.. Ska börja göra en packningslista för på söndag åker jag. Först en vecka till släkten med midsommarfirande och allt vad det innebär och sen en veckas konstant öronorgasm på peace! Så två väskor ska planeras och packas för jag kommer inte hinna hem emellan äventyren!
mitt rabarber-gräddté på fönsterbrädan

Kommentarer
Postat av: lyyyyyyyrrrrrrrrrr

så sjukt fina bilder. dör. plus att te:et låter så snuskigt gott!

2011-06-17 @ 16:44:14
URL: http://imnotvain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0