nu var det i alla fall så

Vad är det för fel på mina föräldrar ibland!?!? Nu är jag faktiskt ledsen.. Min bror åkte på konfa imorse och ingen ens tänkte på att väcka mig även fast jag t o m igår SAGT att jag ville bli väckt! Vi kommer inte se varandra på två veckor, han hinner fylla år där emellan och mamma och pappa trodde inte det spelade så stor roll om jag fick säga hej då eller inte.. "Ni lever i så olika världar!" Det är väl klart som fan vi gör, han är ju med sina kompisar och jag med mina men när vi är hemma umgås vi ju, vi har ju liksom pratat om att det är tråkigt att vi inte kommer ses på ett tag! Det här är väl ingen stor grej men jag blir bara lite ledsen, jag kommer ju sakna ma brathaa! fin låt heeeh eller den här låten för den heter ju farwell fast då kommer jag gråta för det gör jag vanligtvis när jag lyssnar på den.. och nu garvar jag åt mig själv för jag är såsååå ful när jag är ledsen hahaha!!
min brorsa på hanns födelsedag förra året och tårtan jag gjorde!

Kommentarer
Postat av: Idubergha

Ååååååh hahahaha du är lite söt du;))

2011-06-18 @ 17:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0