GRÄSGUBBAR OCH JORDHOPPOR

Kom hem för ett tag sen från det som tillsist blev en riktigt mysig kväll i Vitan! Mötte folk i medis vid nio med hammarbyberget som mål. Men efter typ en timmes promenad runt vad som kändes som hela söder i jakt efter saker till vattenpipa hamnade vi nära Vitan i väntan på leverans av något som skulle fukta våra strupar. Där väntade vi vid en liten park, vi väntade.. OCH väntade oooch jag skojar inte när jag säger att vi fick typ vänta en timme eller mer! Den där fittbilen kom ju aldrig.. och när vi ringde sa de "Aah vi är i stan, vi är där om en minut!" Sure my ASS!! De var tydligen ute i täby då och det tar ju veeeerkligen en minut från täby till söder!!!! Så lite innan elva gav vi upp och tog oss till Vitan där det visst inte blev någon vattenpipa för det saknades en del hehehe men ingen fara, vi åt rostade GRÄSHOPPOR med sour cream and onion smak istället!! Det är inte alla som gjort det!! (okej, jag fegade lite först men jag gjorde det!) Några där hade högtalare med härlig blandad musik som fyllde luften och hela stämningen där, med alla festliga människor, var riktigt skön! Så vi satt där och snackade, diggade musiken (bl a fleet foxes <333), kollade på spännande människor, knaprade gräshoppor och sköljde ner det med lite fanta lemon, ingen dålig lördagkväll! :D Tänkte göra té nu men här stod det jordgubbar på bordet så jag ska fanemej ta och äta lite jordgubbar med glass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0