ignorera detta, jag bara avreagerar mig

Alltså ååh jävla cphumör jag är på nu!!! Har varit lite pms-ig hela dagen och försökt dölja det men nu är jag bara så jävla sur! För det första är det min föredetta vita bikini som är missfärgad av utomjordiskt bajs och det suger för jag hittar verkligen inte någon ny, alla är vedervärdiga eller så bara sitter de äckligt och cp och förövrigt har jag väl inte ens råd att köpa någon och jag orkar typ inte ens gå i några affärer för då kommer jag bli ännu mer arg över allt jag inte kan köpa! Jag kan liksom inte köpa några fina sommarkläder för jag måste se till att ha pengar i sommar om jag vill ha en värd sommar för jag är så korkad och lat att jag inte har fixat nått jobb! Och så har jag ett födelsemärke som kliar HELA TOIDEN så då har jag väl cancer eller nån annan skit i den. Sen får jag massa ångest också... aa över.. jaa allt och inget!?! Superonödigt och jag bluir bara såå arrgg vbtuuuuuuuuuuuuuuuuuehtgefffyu jag.orkar.inte.hejdåPUNKT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0