I'M TEARING UP, ACROSS YOUR FACE

Ligger på altanen, läser lite och schteeeker medan jag smaskar på en bärsmoothie och lyssnar på bl a Bon Iver som jag förövrigt ska se i november, japp, inget mer med det liksom.... (JO, JAG HÅLLER PÅ ATT SPRICKA AV LYCKA, SÅÅÅÅÅ.GRYYYMT.BRAA!!!!!!) Hur som helst trevligt att ligga och pressa när termometern närmar sig trettiosträcket! Riktigt värt att det ligger en sjö så nära skolan så jag har badat både idag och igår. Svalkande men med måttligt friska vindbyar. Ikväll drar jag och jennie lite spontant till stan och hittar på något mys och sen så vankas det ju skolavslutning imorgon!!!
inte direkt bon iver, men ändå rätt najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0