aaaaaaaaaaa (<--- första bokstaven i alfabetet, för den som inte riktigt hängt med..)

Jävlar vad dansen var jobbig idag. Jag lökade precis överallt, även på ställen jag inte ens visste kunde bli lökiga! Men det känns samtidigt skönt för då har jag verkligen fått ordentlig träning (känns bra eftersom jag åt zuperkladdig kladdkaka och gigantisk smoothie till middag innan och det var så väärt!) Fast samtidigt blir jag sjukt arg när jag svettas, även om det är så att man ska svettas när man tränar så blir jag arg för att jag känner mig så äcklig! Hahah, palla migsjääälv!! På vägen hem var jag i alla fall helt död och jätteäcklig, stackars människorna i min omgivning! Nu ska jag sovaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa för imorgon har vi minsann ingen sovmorgon och jag är typ såhär sömnig:
Sömnig som en elefant, det är vad jag är! (bara gör lite egna talesätt.. det visar vilken hög grad av trötthet som jag ligger på, inte nådigt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0