*BORSTAR TÄNDERNA*

Borsta tänderna, SVAMPBOB-STYLE!!!
Ännu ett trevligt spontanryck! Fuckkknajs det kommer bli att sova, är riktigt taggaad!!! hahah Men det gör ont att tänka på att jag måste gå upp om ca 6 timmar och tvätta håret n' shit, urkaburka! GOD NATT (eller snarare god morgon eftersom ingen antagligen läser min blogg såhär sent och kommer därför se det här imorgon!?! Fast då blir ju imorgon idag för er eftersom när jag säger imorgon menar jag måndag och om ni läser det här på måndag blir det idag för er och ojjjjjjjj vad jag låter smart och inte alls förvirrad nu!!! Herre min skapare (är inte troende på nått sätt om någon undrade) vad det är dags för mig att sova nu!) (<--- slutet på världens längsta parentes, fyi..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0