.

Åååh, jag var ju värsta Pirates-fanet förut, måste se filmerna snart igen!! Johnny Depp som Jack Sparrow - genialt!
Vet inte riktigt vad jag ska skriva men jag bah kör på eller något sådant! Känns som jag verkligen varit igång den här veckan och gjort en massa, inte riktigt haft en lugn stund men sådant (låter så fint istället för sånt ^^ tihihi, jag är så proper..!) tycker jag är kul! Fast antagligen behövde jag vila lite eftersom jag vaknade imorse inte tio minuter senare än jag borde (som jag trodde först och bah tänkte "nämen då ere luuunch!") utan EN TIMME och tio minuter sent!!! Det var ju jättebra, verkligen, för vi skulle ju också spela upp en grej i svenskan första lektion och även fast jag skyndade som fään så missade jag det precis.. -.- Men jag dör inte av det, fast det hade varit rätt kul ändå så jag är besviken på migsjälv för att jag klanta till det med alarm n' shit på mobilen. Efter lång och lite mordisk skoldag (FUCK VÄDRET, måste jag också bara säga!!!! Det ÄNDA positiva med att det slaskar är att det betyder att det är lite varmare iaf.. Men fortfarande, jag är tjej, mitt smink och hår dog lite) så drog jag till sickla och mysfikade med min Li! :D Återigen var jag ute och for men det var såklart totally worth it, hehe! Ikväll ska jag verkligen försöka plugga liiiite även fast det tar emot, som vanligt, eftersom jag insåg idag att vi har nästan 90 sidor att göra i matteboken till nästa matteprov (det är iofs inte förän om rätt länge men ändå) och jag har liksom gjort mindre än tio sidor.. Det här går ju finfint!
God afton, kära barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0