HAR DU TÄNKT PÅ ATT VI NÄSTAN ALDRIG LYFTER VÅR BLICK FRÅN MARKEN MOT DEN SVARTA RYMDEN OVANFÖR MOLNEN

Jag, Mandi och Floppi drog hem till mig efter skolan, käkade snabb mat (köttbullar och znabbmakaroner!) och sen skyndade vi oss till dansen. Vi tränade (för dans ÄR träning sådeså!!!), dog i slutet och blev helt superäcklig! Åkte hem lökig och flottig i persikorosa mjukisbyxor och min gråa ser-ut-som-en-död-fågel-päls, riktigt fin kombo och alla kollade veerkligen inte snett på mig nejnej! Nu är jag i alla fall riktigt fräsch efter en lång och hård (duschade med så hård stråle att huden nästan är lite öm... hahah :P) och ska krypa till sängs alldeles snart! Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0